27 września

Uśmiechnięte Mango

 
 
Zatrzymać lato...
Odkąd zaczęłam regularnie pić koktajle całkowicie zrezygnowałam z kawy. Myślałam, że nigdy to nie nastąpi ponieważ nie wyobrażałam sobie poranka bez jej aromatu i smaku...Nigdy też nie planowałam z niej zrezygnować gdyż zgodnie z moja grupą krwi mogłam sobie pozwolić na jedną filiżankę dziennie. Zdziwiło mnie, kiedy któregoś dnia uświadomiłam sobie, że totalnie "zapomniałam o kawie"!!! To niewiarygodne ale składniki odżywcze zawarte w koktajlach dostarczają mi tyle energii, że organizm nie potrzebuje już żadnych dodatkowych bodźców do tego aby z entuzjazmem wejść w nowy dzień ;)
Połączenie słodkiego smaku mango z delikatnie kwaskowatym kiwi to może być to co i tobie pomoże wejść z uśmiechem w nowy dzień:)
 

Uśmiechnięte Mango

  • 1 mango
  • łyżeczka soku z cytryny
  • 5 kiwi
  • garść szpinaku
  • 1 jabłko
  • gryka preparowana
Sposób przygotowania:
 
Mango obieramy i wkładamy do blendera, miksujemy wraz z sokiem z cytryny. Do osobnego naczynia wkładamy obrane i pokrojone kiwi, szpinak i jabłko wszystko razem miksujemy. Układamy warstwami i posypujemy gryką.
 
Smacznego!!! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Diet Point , Blogger