13 listopada

Kinder Maxi Kinga


Yes or not?

To jest moje chyba 3-cie podejście...za pierwszym razem dzieci po pierwszym gryzie powiedziały, że koniec i nie chcą więcej, kolejny miał tak mokry wafel, że sama tego nie zjadłam, ale wedle zasady do 3 razy sztuka poczyniłam go po raz kolejny ;)
Może nie wygląda fajnie, ale smakuje całkiem całkiem 🙈
I zdradzę Wam coś w tajemnicy 😉
Dałam dziewczynkom zjeść "prawdziwego maxi kinga" i pisząc to teraz słyszę jak w kuchni mówią do siebie:
"Mamy było dużo lepsze" 
❤❤

Trzymajcie się ciepło, a ja śmigam kroić sałatkę jarzynową, bo tak mnie jakoś naszło 🙈
🤗😘

Kinder maxi king

* wafle tortowe (1 powinien wystarczyć)
* 300g twarogu
* 200g jogurtu greckiego (gęstego)
* 1 łyżka żelatyny plus 1/4 szklanki gorącej wody 
* słodzidło 
* 100g gorzkiej czekolady 
* karmel z daktyli
* miód 
* orzechy

Wykonanie

1. Żelatynę rozpuszczamy w gorącej wodzie 
2. Ser i jogurt miksujemy, dodajemy przestudzoną i zahartowaną żelatynę, dosładzamy i mieszamy
3. Przykładamy foremkę do wafla i nożem wycinamy dwa wafle
4. Czekoladę rozpuszczamy w kąpieli wodnej i delikatnie rozprowadzamy po waflach, tylko z jednej strony można za pomocą łyżeczki (oczywiście nie całą!🤪)
5. Formę wykładamy folią spożywczą i na to kładziemy pierwszy wafel czekoladą do góry (w naszą stronę)
5. Wykładamy większą część masy serowej, zostawiając dosłownie 1/4, wkładamy do lodówki 
6. Gdy masa stężeje po około 30 minutach, wykrajamy środek (przy pomocy łyżki) i w to miejsce uzupełniamy karmel, wszystko przykrywamy białą masą, na górę drugi wafel tym razem czekoladą do dołu i chłodzimy
7. Gdy ciacho stężeje, wyjmujemy je z pojemnika
8. Garść orzechów drobno kroimy i dodajemy do pozostałej czekolady (jeśli wcześniej trochę poszaleliśmy, możemy dorzucić kilka dodatkowych kostek) i polewamy naszą kanapkę, ponownie chłodzimy 

Smacznego i na zdrowie 
💛💚❤

* ja miałam takie fajne pudełko (fota poniżej 
20 x 13 ) idealnie się sprawdziło, ale może być każda inna forma

2 komentarze:

  1. Jeśli ktoś chce schudnąć to ja moge polecić tabletki z tej strony: https://dietalux.wordpress.com/ pomogły mi schudnąć 15 kg bez efektu jojo.

    OdpowiedzUsuń
  2. W jaki sposób staracie sie dbać o swoje zdrowie? Ze swojej strony mogę Wam polecić sprawdzoną aptekę internetową - https://aptekacentrum.lublin.pl , w której znajdziecie rozbudowaną ofertę produktów leczniczych, suplementów oraz najróżniejszych kosmetyków. Mają zdecydowanie lepsze ceny niż w aptekach stacjonarnych.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Diet Point , Blogger