21 stycznia

Kokosowe kulki mocy


Kokosowy zawrót głowy ;)
Chyba jedne z najprostszych fit słodkości jakie przygotowałam...Przyznam Wam się szczerze, że szczególną fanką kokosa nie jestem, zawsze wybierałam Ferrero Roache v Raffaello, ale za to reszta domowników, a w szczególności mój szanowny małżonek uwielbiają wszystko co kokosowe. Aby sprawić im przyjemność szybciutko skręciłam te oto kulki mocy, które zniknęły w mgnieniu oka ;) Wszystkim fanom bounty gorąco polecam :)

Kokosowe Kulki Mocy

  • 200 g wiórków kokosowych
  • 2/3 puszki mleczka kokosowego
  • 2 łyżki oleju kokosowego (dobrej jakości)
  • 2 łyżki miodu 
  • 1 łyżka cukru kokosowego (opcjonalnie) 
      Polewa
  • 200 g gorzkiej czekolady
  • 2 łyżki oleju kokosowego 

Sposób przygotowania:
  1. Wszystkie składniki naszych kulek dokładnie mieszamy w misce i pozostawiamy na ok 15 min do napęcznienia
  2. Formujemy wedle uznania kulki bądź też prostokąty
  3. Wkładamy na ok 1 godzinę do lodówki
  4. W kąpieli wodnej rozpuszczamy olej i następnie dodajemy czekoladę
  5. Schłodzone kokosowe kulki maczamy w polewie, wykładamy na papier do pieczenia i ponownie wkładamy do lodówki
  6. Gdy czekolada stwardnieje nasze kulki są gotowe do konsumpcji ;)
Smacznego!!! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Diet Point , Blogger