19 listopada

Pieczona owsianka


Dobry wieczór 🤗⭐

Zacznę od tego, że czytając Wasze komentarze pod poprzednim postem doszłam do wniosku, że ja chyba wyparłam co po niektóre wspomnienia 🙈 
większość z Was jadło tak dziwne rzeczy, że czasami musiałam przeczytać komentarz kilkukrotnie aby to "przetrawić" 🙈
Wniosek jest jeden - cukier był wszechobecny, nie ważne czy z pomidorem, kapustą czy ziemniakami...grunt, że smakowało 😋👌🙈

My na śniadanko mieliśmy pieczoną owsiankę, piekłam ją dziś dwukrotnie, pierwsza tura była z malinami, a druga...no właśnie, zgadujcie 😉
Rewelacyjnie sprawdzi się też jako ciacho, bo jest na prawdę super 😋
Jedliście w ogóle kiedyś taki śniadaniodeser?
Jeśli nie, to musicie koniecznie nadrobić 👌😋

Życzę Wam spokojnej nocy 🤗⭐

-----------------------------------
Dzień dobry Słoneczka 🌞

Wstawiam przepis na owsiankę ☺
Z podanych składników wyszła mi porcja, którą najadły się 3 osoby tzn ja i moje dwie Gwiazdeczki 👯‍♀️

Dyniowa owsianka

* 100g puree z dyni 
* 100g mleczka kokosowego 
* 40g masła orzechowego 
* 10g oleju koko 
* 30g miodu
* 1 jajko
* 170g płatków owsianych 

Wykonanie:

1. Wszystkie składniki oprócz płatków blendujemy 
2. Dodajemy płatki i mieszamy
3. Przekładamy do formy i pieczemy 20-25 min w 180°

Smacznego i na zdrowie 
💛❤💚

* wierzch możemy posypać płatkami migdałów
* jajko nie jest obowiązkowe
* malinową owsiankę przygotowałam wieczorem, a rano tylko siup do piekarnika
* wariacji jest mnóstwo, wszystko zależy od Waszej wyobraźni ☺

1 komentarz:

  1. W jaki sposób dbacie o swoje zdrowie? Ze swojej stronie chciałbym Wam polecić siłownie zewnętrzne dla dzieci , gdzie znajdziecie fantastyczne siłownie zewnętrzne. Sam korzystam z ich regularnie i jestem zadowolony.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Diet Point , Blogger