05 listopada

Owsiane Koszyczki


Jak często stajecie przed dylematem typu 
"co dziś zrobić na śniadanie?"
Ja odkąd mąż wznowił (co ponownie jest nieaktualne ze względu na pandemie) poranne wyjazdy na basen i wychodził z domu o 6:15 nauczyłam się planować jadłospis dzień wcześniej, co nie ukrywam zredukowało w ogromnym stopniu poranny stres 🙈 Niejednokrotnie wstawałam po 5 aby usmażyć naleśniki, ugotować kaszę itp, aktualnie robię to wszystko wieczorem, a rano ewentualnie podgrzewam lub dekoruję 😉

Od dzisiaj nasze menu powiększyło się o kolejny śniadaniodeser, który z powodzeniem możemy włożyć do lunchboxa lub potraktować jako podwieczorek czy nawet zdrowsza alternatywa deserowa 👌😋

Owsiane Koszyczki
12 sztuk

* 2 szklanki płatków owsianych 
* 0,5 szklanki orzechów 
* 1 banan
* 80g masła orzechowego 
* 20g płynnego słodzidła 

Wykonanie 

1. Orzechy i płatki mielimy, ale nie na mąkę. Ja najpierw wrzuciłam do malaksera orzechy, wykonałam kilka pulsów, a następnie dodałam płatki
2. W misce ugniatamy banana, dodajemy masło i miód, dokładnie mieszamy 
3. Następnie wszystko łączymy i zagniatamy 
4. Rozgrzewamy piekarnik do 180 °
5. Aby ułatwić sobie pracę, moczymy dosłownie koniuszki palców w wodzie i wypełniamy foremki. Proponuję w pierwszej kolejności podzielić masę na 12 części, a następnie formować koszyczki 
6. Pieczemy do zrumieniania około 13-15 min, studzimy na kratce 

Smacznego i na zdrowie 
❤💛💚

* używam foremek sylikonowych, jeśli nie macie to papilotki też będą ok, każda inna foremka też się sprawdzi
* szczerze polecam zakup sylikonowych form, gdyż dużo miejsca nie zajmują, a naprawdę są wg mnie wygodniejsze 😊 ja kiedyś kupiłam chyba w Pepco, razem z tacką 
* i tak jak zawsze, śmiało możecie modyfikować np dodać kolejnego banana, wtedy będą bardziej miękkie, urozmaicić np sezamem, wiórkami itp

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Diet Point , Blogger