13 lutego

Pęczak z jarmużem


Kaszotto z jarmużem, suszonymi pomidorami, fetą i tymiankiem
Jedno z moich ulubionych połączeń. Lekkie, sycące danie, które miało mi starczyć na dwa dni, ale niestety tak mnie wciągnęło, że pochłonęłam całą patelnie 🙈
Poza tym danie to przygotowałam w zaledwie 20 min, także idealnie nadaje się na obiad po całym dniu pracy.
Polecam i zachęcam

Kaszotto z jarmużem

  • 100g kaszy pęczak *
  • 1 cebula
  • 3 ząbki czosnku
  • 0,5 szklanki białego wina/ wody
  • 2 liście jarmużu
  • soczewica
  • suszony pomidor
  • oliwki czarne
  • ser feta
  • tymianek, sól, pieprz
  • oliwa z oliwek 
 Sposób przygotowania:
  1. Kasze gotujemy wg wskazówek na opakowaniu
  2. Na rozgrzanym oleju rzepakowym podsmazamy cebulę, po chwili dodajemy czosnek
  3. Ugotowaną kaszę przekładamy do cebuli, zalewamy winem 
  4. Dodajemy jarmuż i resztę składników, dusimy ok 5 minut co jakiś czas mieszając
  5. Na koniec dodajemy pokrojoną w kostkę fetę
  6. Doprawiamy do smaku
Smacznego!!!

 * użyłam mieszanki melvit trendy lunch

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Diet Point , Blogger