13 października

Cieciokulki

 
Dzień dobry 🤗🌷 
 
Dzisiaj foty lunchboxa nie ma gdyż ból brzucha od rana się mnie ima 😔 
Dzieci do szkoły zawiozł tata 
Oj ciężki dzień się zapowiada 
Niemniej przepis na trufle spisany 
Ponieważ był Wam obiecany 
Muffinki wstawię później 
Trzymajcie kciuki, aby mi uśmiech 
Wrócił na buzię 😊 
 
Miłego dzionka i dużo słonka 🤗🌞🤗 
 
 Cieciorkowe trufle 
 
* 400g cieciorki ugotowanej np ze słoika 
* 80g śliwek/daktyli 
* 5 łyżek kakao 
* 50g czekolady gorzkiej 😉 
* 40g oleju koko 
* płynne słodzidło np syrop z agawy/miód 
* aromat (użyłam 2 łyżek amaretto 👌😋)* 
 
Wykonanie 
 
1. Cieciorke dokładnie płuczemy (ja ją namoczyłam na 30min, odsączamy) 
2. Suszone śliwki/daktyle zalewamy wrzątkiem, pozostawiamy na ok 30 min 
3. W kąpieli wodnej rozpuszczamy czekoladę i olej, przestudzamy 
4. Z zależności od mocy blendera (ja ten proces podzieliłam na 2 razy) miksujemy wszystkie składniki, dosładzamy do smaku i odstawiamy do lodówki 
5. Po około 1h formujemy kulki i w zależności od aktualnej zachcianki możemy je uturlać w cynamonie, kakale, kawie itp lub oblać czekoladą (50g czekolady + łyżka oleju) 
 
Smacznego i na zdrowie 
💚❤🤎 
 
* jeżeli chodzi o aromat to może być dowolny choć wg mnie rum, amaretto są wręcz idealne, można się pokusić o dodanie kawy #omomomo 👌😋



 

1 komentarz:

Copyright © Diet Point , Blogger